کبوتر ایرانی‌ در کانادا

اصول علمی پرورش و مدیریت کبوتر بلندپرواز ایرانی

کبوتر ایرانی‌ در کانادا

اصول علمی پرورش و مدیریت کبوتر بلندپرواز ایرانی

تسلیت به مناسبت از دست دادن عادل مردی بزرگ



درود و عرض ادب خدمت دوستان و یاران گرامی،


امروز در نهایت تاسف خبردار شدیم که یکی‌ از دوستان، بزرگان و اساتید این سرا را در کمال ناباوری از دست داده ایم. خبر فوت بزرگ مرد عدالت و راستی‌، "آقای حاج یوسف نیکونام" را امروز جناب پرسادمهر عزیز لطف کردند و به ما دادند. 


حاج یوسف بزرگ مردی بود که به‌‌‌ راستی‌ در همین عرصه کبوتر داری اینترنتی هیچگاه صورت خود را پشت اینترنت قایم نکرد و بدون رویدربایستی و ترس از هیچ کس واقعیات و شواهد را کنار هم گذاشت و عدل را اجرا کرد. او کسی‌ بود که اجازه نداد حتی دوستی‌‌ها خللی در قضاوتش ایجاد کند. به همین دلیل شیادان سعی‌ در تحقیر او داشتند که آنهم راه به جایی‌ نبرد.

 


دوستان عزیز و یاران گرامی‌، زندگی همواره همراه با شادی‌ها، مهربانی‌ها، غم‌ها و اشک‌های بسیاری است، آنچه آن را زیبا می‌کند همین تناقض موجود میان اتفاقات آن است.  بیاییم سعی کنیم تا زمانی که فرصتمان تمام نشده و در کنار یکدیگر مشغول به گذران زندگانی هستیم قدر چنین لحظاتی را بدانیم، نباید فرصت‌ها را به‌اشتباه درراه نامهربانی و قهر وغم گذراند، زیرا فرصت زندگانی محدود است، آنچه از ما به یادگار می‌ماند تنها یاد و خاطره‌ی به‌جای مانده از ماست!


ما امروز در سوگ از دست دادن عزیزی به سر می‌بریم، که جز مهربانی از او ندیده‌ایم، کسی که باوجود تمام توهین‌ها، تهمت‌ها و ناسزاهایی که نا به‌جا به سمتش روانه شد، ذره‌ای بی‌احترامی به شخصی نکرد، و تا آنجا که ما میدانیم و در سال‌های اخیر شاهدش بوده‌ایم همیشه بر حق سخن گفت و در همین راه قدم برداشت. 

ما در این سرا ضمن عرض تسلیت از صمیم قلب امیدواریم که خانواده محترم حاج یوسف عزیز صبر و تحمل رنج از دست دادن این پدر مهربان را داشته و آرزوی صبر و شادی در روزهای پیش رو را برایشان دارا هستیم!


یاد و خاطره حاج یوسف عزیز، همیشه در دلهایمان ماندگار و گرامی‌ باد.


از طرف حسین از اصفهان، محسن صادقی‌ و حمید ضیائی