کبوتر ایرانی‌ در کانادا

اصول علمی پرورش و مدیریت کبوتر بلندپرواز ایرانی

کبوتر ایرانی‌ در کانادا

اصول علمی پرورش و مدیریت کبوتر بلندپرواز ایرانی

درود و عرض ادب،


دوستانی که دنبال پاسخ سریع به پرسش‌هایشان هستند، لطفأ به کانال تلگرامی ما وصل بشوند. 


متشکرم


Kabotarepareshi1@

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام داداش میشه منو تو کانالتون عضو کنید

سلام
این لینک کانال است.
@hamkhooni

Mostafa.kargar پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 04:39 ق.ظ

سلام سوال در مورد پروندن دارم

سلام بفرمایید

عیسی جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 10:50 ب.ظ

این خرقه که من دارم در رهن شراب اولی
واین دفتر بی معنی غرق می ناب اولی
چون عمر تبه کردم ، چندانکه نگه کردم
در کنج خراباتی ، افتاده خراب اولی
چون مصلحت اندیشی دور است ز درویشی
هم سینه پر از آتش ، هم دیده پر آب اولی
من حالت زاهد را با خلق نخواهم گفت
این قصه اگر گویم با چنگ و رباب اولی
تا بی سر و پا باشد اوضاع فلک زین دست
در سر هوس ساقی ، در دست شراب اولی
از همچو تو دلداری ، دل برنکنم آری
چون تاب کشم باری زآن زلف بتاب اولی
چون پیر شدی "حافظ" از میکده بیرون آی
رندی و هوسناکی در عهد شباب اولی

نیستید استاد واسه بازنشستگی 46 سال زود هست

سلام عیسی جان

خخخخخخخ. بازنشستگی کجا بود . بیا تلگرام همه هستیم
@hamidzia

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد